Cookies 🍪

Deze site gebruikt cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Meer informatie

Doorgaan naar content

Aanmeldformulier Klantbelevingsonderzoek 2025

Organisatie
Inhoudelijk contactpersoon
Contactpersoon voor de factuur
Jouw pakket

Hieronder kun je aanvinken welke opties in eerste instantie jullie interesse hebben. Na het invullen van dit aanmeldformulier ontvang je een offerte waarin de verschillende opties in meer detail worden toegelicht. Hierdoor kunnen jullie weloverwogen een keuze maken, die mogelijk nog afwijkt van het onderstaande.

Standaard inbegrepen

✔ Klantbelevingsonderzoek Participatiewet: klanten aanschrijven per e-mail met online vragenlijst.

Coördinerend contactpersoon

Voor een efficiënte communicatie tussen de benchmarkorganisatie en jullie organisatie is het van belang dat er gedurende het klantbelevingsonderzoek binnen jullie organisatie een coördinator/aanspreekpunt is. De coördinator zorgt ervoor dat alle activiteiten nauwkeurig en tijdig worden uitgevoerd en is verantwoordelijk voor de procedure, de logistiek, de registratie en de communicatie met interne en externe partijen. Graag hier invullen welke personen van jouw organisatie deze coördinerende rol kunnen vervullen. Je vult hier minstens één persoon in.

Persoon 1
Persoon 2
Voorwaarden

Opzeggen kan alleen schriftelijk en uiterlijk vóór 1 november. Opzeggen voor het kalenderjaar 2026 is dus mogelijk tot 1 november 2025. Daarna wordt het abonnement omgezet in een jaarabonnement en telkens zonder bericht met een jaar verlengd. Alle voorwaarden vind je in de offerte die je ontvangt na het verzenden van dit aanmeldformulier.